Poštovani nastavnici,
pozivamo vas na sudjelovanje u aktivnostima akreditiranog Erasmus+ projekta. Ova prilika omogućuje vam da unaprijedite svoje kompetencije kroz dvije vrste mobilnosti: tečajevi i praćenje rada u školama (job shadowing).
Sudjelovanje u aktivnostima
1. Tečajevi
Nastavnici koji odaberu sudjelovati na tečajevima imaju slobodu samostalnog odabira ustanove koja organizira tečaj te na tečaj idu samostalno. Tečajevi moraju biti u skladu s ciljevima Erasmus+ akreditacije:
– Unaprjeđenje digitalnih i pedagoških kompetencija u svrhu kreiranja inovativnije i kreativnije nastave.
– Razvoj socijalnih vještina i mentalnog zdravlja učenika i osoblja škole.
2. Praćenje rada u školama (job shadowing)
Ako odaberete praćenje rada, samostalno birate školu u kojoj ćete sudjelovati. U školi možete pratiti rad nastavnika, upoznati njihove metode i sudjelovati u svakodnevnim obrazovnim aktivnostima. Iznimno, na praćenje rada može ići više nastavnika (maksimalno 2-3 nastavnika), no svaki mora imati različitog mentora i sudjelovati u zasebnim aktivnostima što će se dokazati Learning Agreementom, fotografijama, izvješćima te potvrdama.
Važne napomene:
– Samostalnost je ključna: svi nastavnici koji sudjeluju, biraju samostalno školu ili ustanovu u kojoj će provoditi odabranu aktivnost.
– Sve škole i ustanove moraju biti registrirane u Erasmus+ sustav te imati svoj OID broj
– Aktivnosti koje birate moraju biti usklađene s ciljevima Erasmus+ akreditacije:
– Unaprjeđenje digitalnih kompetencija učenika, nastavnika i stručnog osoblja.
– Poboljšanje mentalnog zdravlja i socijalnih vještina svih uključenih sudionika.
Priprema prije mobilnosti:
– Learning Agreement: Prije odlaska na mobilnost, trebate koordinatoru dostaviti ispunjen Learning Agreement na engleskom jeziku koji sadrži jasan plan i program rada te sve ostale važne informacije tijekom mobilnosti. Do 13.10. obvezno je predati potpisani i pečatirani plan i program rada koji ste dogovorili sa školom (potpis ravnatelja škole domaćina), a onda ćete prije odlaska na mobilnost i potpisivanja ugovora dobiti i Learning Agreement koji treba biti finaliziran prije održavanja aktivnosti.
– Pozivno pismo (invitation letter): Također, obvezno je priložiti pozivno pismo ustanove primateljice, u kojem su navedeni točni datumi i mjesto održavanja aktivnosti te potpis i pečat ravnatelja škole.
Nakon mobilnosti:
Po povratku s mobilnosti, nastavnici su dužni koordinatoru dostaviti sljedeće dokumente:
– Learning Agreement Complement: Potpisan i pečatiran dodatak na Learning Agreement od strane škole domaćina ili
– Europass: Ispunjen, potpisan i pečatiran Europass dokument u kojem će biti navedene usvojene vještine i kompetencije tijekom mobilnosti.
Plan diseminacije:
Prije odlaska na mobilnost, svaki nastavnik mora osmisliti plan diseminacije aktivnosti. Potrebno je organizirati najmanje tri diseminacijske aktivnosti nakon povratka, primjerice:
– Predavanje na školskom aktivu ili sjednici,
– Predavanje ili radionica na županijskom stručnom vijeću,
– Pisanje članka za školsku stranicu ili lokalne medije,
– Izjava za radio Delta, tv ili slični mediji.
Plan diseminacije ključan je kako bi se iskustva i stečene vještine podijelile s kolegama i širom zajednicom.
Rok za prijavu:
Prijave za sudjelovanje u mobilnostima otvorene su do 11. listopada 2024. u 24:00 sata. Naknadne prijave neće se razmatrati. Aktivnosti moraju biti održane u periodu od 15.11.2024. do 15.5.2025..
Poveznica za prijavu: https://forms.office.com/e/XFu86eFtiY
Dokumente koji se potraživaju ovim pozivom skenirane šaljete na email: pnikolic222@gmail.com do roka za prijavu, a originale ćete po dogovoru predati prije potpisivanja Ugovora ako budete odabrani za sudjelovanje. Prijave bez predanih dokumenata neće se razmatrati (plan i program rada i pozivno pismo za praćenje rada, poveznica na mrežnu stranicu ustanove i program rada za tečaj)
Za dodatne informacije obratite se na email: pnikolic222@gmail.com